28 oktober 2011

En dag utan bloggande, en dag utan mening?

Hoppsan! Igår vart det inget bloggande från vår sida, det tar vi på oss. Vi får kompensera det i helgen genom att bomba er med intressanta blogginlägg. Tanken är att vi ska ha lite tävlingar här på bloggen och fina priser ni läsare kan vinna, bra va?

Igår var ingen höjdardag, kroppen hade hoppat 70 år frammåt i tiden och det kändes som att en amputation av högra kroppsidan var enda utvägen. För att strö extra salt i mina redan vidöppna sår så fick jag reda på att min klasskamrat Niklas har varit spårlöst försvunnen sedan i lördags http://nwt.se/karlstad/article993488.ece. Om någon sett honom i Karlstadtrakterna den senaste tiden kontakta gärna polisen som ännu inte har några som helst spår att gå på.

Jag bestämde mig för att göra något åt mitt eget elände och beställde en akuttid hos min vän Henrik Lundgrens mirakelosteaopat. Just nu är det klena huset här hemma. Min tjej Evelina har haft ont i benen en längre tid och vi sitter just nu och väntar på röntgenbilder i Karlskoga.

Var lite kriminell och klämde den här på sjukhuset:

Trots denna uppmaning

Kl 11.30 har jag tid hos miracleman. Hoppas på ett mirakel och även för min klasskompis Niklas!

Sen blir det hem och cykla med en multisportlegend Jari Palonen (http://multisport.outsideonline.se) som är på blixtvisit med jobbet i Karlstad.

/Tobbe

Inga kommentarer: