3 oktober 2011

Besök hos benknäckarn och välförtjänt semester

Per på Hälsocentrum i Karlstad rätar ut min kropp

Var in en sväng på Hälsocentrum och fick en välbehövlig behandling av Per. Han undrade vad jag pysslat med då jag var så stel i nacken, -Kajaklyft med tillhörande kramp i baksida lår, svarade jag. Jahaja sa Per samtidigt som han knäckte nacken på 3 ställen och fixade biffen. Stort TACK Per!

Klockan 19.50 driter jag i svenskt väder och byter det mot 25 grader och en fet sol i Barca. En semester som inte kan komma lägligare. 2 tävlingshelger kvar på säsongen, 25-manna stafetten och RAID Uppsala, sedan blir det tuffa tester inför nästa säsong med Dan Kullgren, tidigare elitcyklist med bland annat flera SM-titlar och segrar i den legendariska Finnmarksturen under -90 talet och början av 2-lax.

Hoppas mina kära multisportpartners in crime håller er uppdaterade vad som händer i veckan medan jag smuttar på en Sangria. En och annan update kanske kommer från stranden om frugan tillåter internetuppkoppling där nere;)

/Tobbe


Inga kommentarer: