17 april 2012

Ofarliga ben

Brände?! (snarare petade) av 4 x 4 intervaller nyss. Undrar vart mina ben tagit vägen? För inte sitter de på min kropp i alla fall.

Körde 10-minuters uppvärmning. Något som tydligen inte verkar räcka för mig på cykel. Skulle säga att minst en timme då börjar det likna lite varma ben. Öppnade "optimistiskt" om nu de watt-talen på trainer stämmer runt 350 watt, kändes som 1000 watt i benen. Fick ganska omgående ta det lugnare, benen var som betong. Samma gråa massa jag gått runt och kladdat på med spritpenna hela dagen. Gick ner på motstånd och ökade kadensen då pulsen inte traskade högre än 170. Hoppas för guds skull inte dessa wattsiffror visar rätt för annars är det illa. Enda anledningen i övrigt skulle vara att jag stått på huk ungefär 9 timmar i sträck idag, skööööönt!

Nej nu ska jag tröstäta ostkråkar och be till dimantbensguden i önskan om nya till lördag.

Siffrorna idag skrämmer man ingen med, mer än mig själv!

/Tobbe

Inga kommentarer: