5 april 2012

Day 1 and 2 Majorca!

Tyvärr har vi übersegt internet på uploaden här på Sunprime Palm Beach Hotel. MEN det är väl det enda som är kasst. Maten är supernajs, sängarna, rummen och vädret!

Igår blev det nästan 12 mil, ca 30 km/h i snitt, en medelpuls på 123 slag/min, ca 560 höjdmeter och en sjuhelvetes bränna. Både jag och Evelina kom på att vi inte smörjt in oss när solen tittade fram. Det resulterade i armvärmare på dagens sjumilatur. I morgon ska jag upp och härja i bergen. 15-16 mil beräknar vi och några tusen höjdmeter på det. Sen har jag lovat min kära att köra intervaller på eftermiddagen. Blir en göttig dag.

Hoppas kunna få ut lite mer bilder och passdata. Dagens pass vart 73 km, 112 i medelpuls, 24,5 km/h i medelhastighet och ca 630 höjdmeter.

Team Gran Sport på ett litet pitstop
Två glada och en lite tröttare än den andre:)
/Tobbe


Inga kommentarer: