11 januari 2012

Apati !!!

Nu när det äntligen blivit vinter här borta på jobbet så borde väl min själ lugnat ner sig lite då snöabstinensen varit graciös de senaste veckorna, meeeeen icke! Nu har min kropp gått in i något som liknar ett mer apatiskt läge, hjärnan kan inte sluta tänka på det och all annan aktivitet känns inte lika viktigt.

Vad är det då för saker som försiggår gott folk? Jo det är januaritider och det är tider då längtan till alperna brukar infinna sig. Även detta år slår känslan inte fel. Känns som det enda som kan mätta min hungriga själ är att sätta sig på flyget och göra upp med dessa enorma snömassor som kommit, en gång för alla.

För att dämpa min alpsjuka slog jag till och köpte mig en sån här:


Har sneglat på en trainer så fruktansvärt länge nu att jag inte kunde hålla fingrarna och plånkan i styr. Priset då? Nätta 4439 svenska riksdaler. Var finns denna så billigt tänker ni? Närmre än ni tror kära vänner. cyclecomponents.se har nämligen det klart bästa priset på alla trainers. Om ni inte tror mig får ni gärna motbevisa mig (USA nätsidor räknas EJ).

Tjooobreeee

Inga kommentarer: