28 november 2011

Upp kl 04.40, kass mage = big nono för träning

Ligger här i min arbetarbarack och är syrligt bitter i humöret. Orsaken då? Den stavas maghel*#!&.... fan!

Magen börja uppföra sig annorlunda reda i våras då jag började ränna på toa allt mer frekvent efter måltiderna. Nu har denna åkomma övergått till något som inte är hållbart.... hungerkänsla, kurrande, surrande, puttrande, bullrande och ibland gasig mage. Kroppen var helt le idag och jag orkade knappt ta mig fram i terrängen för att mäta in lite arealer.

Nu har jag inbokat för att gjuta sulor den 2 december, osteopat den 2 december som ska kolla på mig igen (gratis hoppas jag) då jag var missnöjd med behandlingen i förra som inte blev alls som det var tänkt. Nu har det även gått så långt att jag faktiskt har kontaktat min "husläkare", då är det illa. Jag har alldeles för många dåliga erfarenheter av vårdcentraldoktorer (de hittar ju ändå ALDRIG något fel på en ändå).

Så nu roar jag mig och min djävul till mage med att titta på entourage och kikar på Seb Montaz alla fantastiska videos, check it out:

Inga kommentarer: