29 november 2011

Det kom ett brev från Eskilstuna..

Igår beställde jag lite prylar på nätet och redan idag låg de i min brevlåda när jag kom hem. Vad är det då i kuvertet?


Skruvdubbar till mina löpskor och tillhörande verktyg.


Efter lite pillande och några väl valda mindra vackra ord så var de iaf på plats. Provade dojorna en kort sväng utanför lägenheten och de verkar bjuda på ett rejält grepp numera :)


Dagens träning blev en runda på cykeln i det sköna höstvädret. Snurrade runt på grusvägarna på I2 och körde fartlek med 3-5 minuter långa intervaller. Benen var lite slitna(eller ganska mycket) från igår så trycket i pedalerna var väl kanske inte på topp. Men det var bara att växla ner och låta hjärta och lungor göra jobbet istället.

//Olof

2 kommentarer:

Daniel sa...

Grymt med egna dubb, vad kostade det?

Solberg sa...

Köpte ett kit med 20 dubb(8 större för hälarna och 12 mindre för framfötterna) och verktyget för drygt 300kr inkl. frakt.
Lösa dubb kostar bara 7kr/st.

www.bestgrip.se
Bestgrip 3000 heter det paket jag valde.