22 november 2011

Rättelse - Hermelin

Jag skrev tidigare om denna lilla roliga varelsen som kikade på när vi arbetade häromdagen. Har fått en kommentar som bekräftar att det är varken en vessla eller mink utan en hermelin såklart, tack för tipset. Så här ser de ut:


Var precis ute och kutade med pannlampa och en taskigt detaljerad karta från finn.no. Döm av min förvåning när jag trodde att jag kutade mitt in i djupaste skogen uppför ett berg, plötsligt stötte på en gediget byggd downhillbana. Grabbarna som byggt det har verkligen lagt ner sig. När jag 70 minuter senare kommit tillbaka från mina strapatser säger min mätchef Eivind att det heter Traktor bike park stället som ligger precis i anslutning till vårt anläggningskontor. Spana in en film från grabbarna, så förstår ni hur seriös den här banan är:

Traktor Bike Park from Fri Flyt TV on Vimeo.


På torsdag blir det Vo2 max test igen, denna gång helt utan uppvärmning och ska nå max på endast 2-4 min.

/Tobbe

Inga kommentarer: