5 november 2011

Höstpaddling

Min kusin Lotta är på besök över helgen och ville passa på att prova kajakpaddling när möjlighet bjöds. Klarälven och Vänern låg nästan helt spegelblanka och det var en skön höstdag som passade perfekt för en sväng i kajaken. Här befinner vi oss i morbrors ådra.



Här har en flitig bäver byggt sig en kungligt pampig hydda. Om han fortsätter såhär så kanske kommunens översvämningssamordnare(och multisportaren) Anna Sjödin snart får ta ett allvarlig snack med mr Bäver om hans byggplaner.



Här är jag i min "raket", kajaken som provat på en hel del olika sjöar och vattendrag runt om i landet.




På vägen hem skulle jag till Gabriel och lämna tillbaka en jacka som jag lånat igår. Då stötte vi på denna skapelse. En Saab som enligt någon fiffig person gör sig bättre som husbil än personbil..



//Olof

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tror att Saabs design ansvarige ritade 900:an så där från begynnelsen... :)