8 november 2011

Mål i vinter?

Jag sitter och førsøker ge mig sjælv små motivationsmål i dessa "dark times". Något jag funderat på ordentligt ær att jag fasen borde springa åtminstone 3000 meter på djævulsbana (gillar inte plattløpning, jag ær en ræv som gillar ju grisigare terrængen ær, høga knælyft ska det va).

Hmmm... 3000 meter alltså Tobias. Ja va ska vi springa det på då? Till att børja med skulle jag vara rætt nøjd om jag ændå tar mig under 9.30 då jag varken ær van på snabb bana eller hårt underlag øverhuvudtaget. Men 9.30 tænker jag.... det låter lite lamt! Drømgrensen ligger ju under 9 førsjutton.

Hur som haver kommer jag inte att springa 3000 meter utan att kænna att jag kan gøra ner mot 9 minuter så ni kommer få vænta med tidsrapporter nær det væl blir dags. Nu sitter jag och førsøker kika på om jag kan gøra ett VO2 max test innan jag økar mængdtræningen infør vintern.

Om ni inte fattat det ænnu så sitter jag på en norsk PC och skriver.

Den hær tiden kan bli svår att slå:


/Tobbe

Inga kommentarer: