2 december 2011

2 december och snart dags för lucköppning

God morgon!

Började gryningen med en cykeltur till hockeytemplet i Karlstad, LLA. Ett besök på Klarälvskliniken stod på dagens fullspäckade schema.

Hade fått order om att vara där innan 8 och kom prick 8.00. Väntade, väntade och väntade som en äkta svennebo. Sen nämde jag lite försiktigt att jag var här för att göra en fotavgjutning för ett par überdyra sulor när klockan hade tickat en fjärdels timma.

-Ja just ja svarade receptionisten.
Hon hade tydligen glömt att informera tjejen som skulle göra avgjutningen att det skulle komma en kund.

Fick hoppa in före hennes riktiga kund då en avgjutning inte tog mer än ett par minuter. Passade på att berätta min skadehistoria (som jag nu för övrigt kan rabbla i sömnen) för henne. Se om jag kunde få med mig lite tips hem

Kl 11.45 är det osteopatbesök inbokat på osteopatkliniken i Karlstad hos Carin som ska försöka få rätsida på min mystiska skada.

Framåt eftermiddagen släpper vi lucka vi här på bloggen.

Idag är det BRUTAL träningsvärk i varenda muskel efter rehab, core, löpskolning och 12 st 400 meters intervaller i hallen. Lyckades pressa upp pulsen i 192 på sista intervallen vilket inte är långt från mitt max. På Vo2 testerna var peaken 193 ;)

Fick precis reda på att vi fått in 2 priser som ni kommer ha chansen att vinna senare. Det kanske dyker upp redan i lucka 2, kika in i eftermiddag och hugg som en kobra. Fina priser utlovas från våra samarbetspartners!

/Tobbe

Inga kommentarer: