15 maj 2012

Rastat bror och ben

Igår däckad, idag pigg! Snabba kast här i Norge. Vet inte om det var för jag gick upp 3.50 och körde bil till jobbet för att sedan vara där till kl 19. Var helt förstörd, trött och yr. Tog en allergitablett mot pollen. För jag har ju hört någonstans att det är lite sånna tider nu så att säga va....

Vila igår, 21 km asfalt i A1 tempo med LÅG puls. Snitta 133 slag men jag sprang ju inte så fort heller så det säger inte så mycket om formen. Fick sällskap av min bror som berättade att han blir norrman i ett år till. Han hoppades på löneökning då han gör nästan allt på firman. Jag sa: Du ska kräva minst 30 papp annars går du. Det är du värd!

Prata nyas med Olof och hörde att några rutinerade rävar anmält sig tiöl LGT, KUL! Axa-Adidas med John och Micke, Silva Gerber med Mattias och Sonny, Statkraft med Arvid och Peter samt Polarpuls med Jonte och Ulf. Vi vill stå på pallen, punkt slut! Men det är en lång väg att vandra och 4,5 mil med paddling som största misär i mina ögon. Resten blir en "barnlek";)

Nu sängen sen hem för att sitta på cykeln en sväng så cykelbenen inte stelnar till, eller jag vet inte, de har varit dåliga hela våren trots en jävla massa hojande. Vissa pass vill jag bara sluta cykla helt, tyvärr inte haft ett enda pass där jag känt magiska ben. Den som väntar på nå gött, vänter alldri för länge?!

Natta

Inga kommentarer: