30 mars 2012

Svettfestat

Först 45 min massage klockan 9 på Sats, det behövde mina ben och rygg.

Sen upp i monarksadeln för att avverka ytterligare 6 st 9 min intervaller inom pulszonen 140-150. Den här gången var det batteri i displayen och wattmätaren visade blyga 180-200.

Körde första tre intervallerna med 3 kpa och kadens 64. Körde resterande tre med 70-72 kadens och 2,5 kpa för att få lite mer speed i rundtrampet. Ett rundtramp som för övrigt fungerar uselt. Benen jobbar otroligt ojämt tillsammans och jag känner mig likt en vanskapt varelse i benen.

Därför blev det ett gäng av de "fantastiskt" roliga röv-rehab övningarna.

Vägde in även idag, men på HELT andra siffror än gårdagen efter passet, 65,5 kg bara. Det var en jäkla svettfest som tömde mig på den vikten skulle jag tro.

/Tobbe

Inga kommentarer: