19 mars 2012

Äntligen! fast ändå inte riktigt..

Nu var det några dagar sedan det hände något här på bloggen. Det beror dock inte på att vi inte har gjort något utan att det snarare har varit fullt upp. I lördags var vi ute och rekade lite ny terräng inför Utmaningen. De var en riktig pärla vi hittade kan jag lova så där har ni "utmanare" något att se fram emot :)

Igår eftermiddag var jag och Tobbe ute och paddlade en sväng på klarälven. Isen ligger fortfarande vid kanotklubbens brygga, men gick man under hammaröleden och ut på café augusts brygga så var det isfritt då det är lite mer strömt där. Nu har jag på årets tre första paddelturer provat tre olika vattendrag. Först var vi i Alstersälven förra lördagen, följt av Norsälven på söndagen och nu Klarälven igår.




Idag anlände äntligen våra cyklar till Solsta Cykel och Sport, de hann dock inte med att montera och justera färdigt idag. Det får därför vänta tills på onsdag innan jag får ta med den hem, eller snarare ut i skogen :) Imorgon blir det lång dag på jobbet så då hinner jag inte hämta ut den iaf...


//Olof

1 kommentar:

Jakob sa...

Å äntligen, kul för er!