7 mars 2012

Cykellös

Nu är jag tillbaka i matchen igen efter att ha genomlidit alla helvetets kval i söndags när jag låg magsjuk hela dagen. Stack ut och sprang en kort sväng direkt när jag kom hem idag, ville testa kroppen lite så jag lade in två 4-minutare i 3:50min/km. Det kändes helt ok så nu borde det bara vara att köra på igen. Imorgon blir det en lite längre löprunda på drygt 20km för att få igång benen ordentligt igen.

Nu är jag för första gången på väääldigt länge utan en mountainbike i min ägo. Erik var här ikväll och fick till slut lägga vantarna på skönheten.



Nu sitter jag och mekar med Suuntos movescount.com som inte alltid vill samma som jag.


Jag har sedan jag var på trippen ner till Omberg lyssnat på en ljudbok, Änglar och Demoner av Dan Brown. Just nu börjar upplösningen på denna 16 timmar långa berättelse bli väldigt spännande så jag har liite svårt att slita mig.

//Olof

Inga kommentarer: