3 februari 2012

Smygfotade röntgenbilderna!

God morgon vänner!

Dagen började med en LÅÅÅÅNG sovmorgon och vitaminchocker för att jaga demonerna ur kroppen, pulsen verkade hyfsat ok, 50, men jag känner mig lite kraftlös. Veckan har inte varit någon hit träningsmässigt. Vila måndag, tisdag och torsdag. Onsdagen fick jag in lite styrka och lider nu av massiv träningsvärk därav.

Var ju på röntgen i går, Annedalskliniken i Götet. Trodde ett tag jag skulle röntgas ihjäl, klick, klick klick.....

Jag skulle ju ändå bara röntga höger längdrygg och höftböjare. Personalen hade inte full koll kan jag säga. De blev väldigt förvånande när jag sa att jag skulle betala kalaset själv och det tog ett tag för de att inse att jag skulle betala på plats. Fick dra på mig ett hockeypungskydd (inte av hårdplast den här gången) för att skydda de värdefulla bollarna. Hade klätt på mig igen för att dra vidare. Då kom en man sprintades och sa att vi nog fick ta en till vinkel. Det var ju bara att dra av sig brallorna igen och hoppa upp på britsen.
Min höft

Passade på att skjuta av lite bilder när hon som röntgade mig rände ut till receptionisten för att klargöra om jag skulle betala på plats eller ej.


Nu ska det handlas massa käk för på söndag blir det en vecka i Åre. Kommer bli freaking cold! Det vankas ner mot -20/-30, därav värmesuleköpet.

/Tobbe

Inga kommentarer: