4 februari 2012

Sjuk?

Sjuk eller inte? Kollade pulsen när jag vaknade, kring 50. Allez gut då?!

Nja! Men jag kände att med en sådan här dålig träningsvecka var det dags att besöka gymmet oavsett. Hade ju inget halsont. Symptomen kommer och går. En bris av rosslighet i halsen, hosta och kraftlöshet drar in med ojämna mellanrum.

På med de nya primmadonska cykelskorna styrde jag min kosa till primadonnornas fäste, SATS city.

Slängde mig på monarken och trampade 10 min på 150-180 watt. Slängde på 5,5 kpa och cyklade 4 st 60 sek på 370-420 watt. Pulsen då? Jo 172 som mest och hjärtat kändes fint. Hals och lungor kändes "överansträngda" eller klena. Avslutade med lite stretching och enbensböj gör att få rätsida på mitt skeva bäcken.

Nu är vi på väg norr över. Åre - coming for you!

Såg en stackare som eldat upp sin bil i backen från Filipstad.

/Tobbe

Inga kommentarer: