25 juni 2012

Übercool reklamfilm för OS

Det har varit riktigt kasst med bloggande på sistone. Jag har slickat mina sår och försöker finna en väg att komma tillbaka från mina krämpor som smugit på min kropp och anfallit som värsta attackkobran på alla ställen.

Olof tränar på bra som vanligt och får vara hel (peppar peppar). Han sitter nu i en bil till åre för att på lördag köra ÅEC. Formen verkar god så jag väntar mig stordåd:) Men i år får vi inte se några rekordtider då arrangörerna ändrat lite på MTB-sträckan. Slutet får en stigning och kommer även gå på en av Åres alla downhill-leder. Kolla Axa-Adidas Scott Coles video:


Team AXA-adidas scouting the bike and paddle legs of the Åre Extreme Challenge 2012 from scott cole on Vimeo.


Sen hittade jag den här fräna reklamfilmen för OS, eller va säger ni?



/Tobbe

Inga kommentarer: