1 juni 2012

Powerlegs?

Tog med tösa till mäktiga Bryngfjordsbacken för att bränna av några intervaller. Men hennes ben var inte så okej så jag tog bara två vändor. Första vändan kändes nästan magisk! Kändes som jag hade mer att ge och kunde spurta utan att få syra. Rullade upp på rekordtid och tog KOM på Strava med 12 sekunder, 2.19. Så att jag kört på 2.27 i fjol när jag och Göran brände av en lite väl hård första intervall. Men det roliga tog slut gabska fort.... vänster låt stumna till som alltid och fick slita ojämnt upp andra vändan där jag höll igen lite mer på farten, 2.37. Körde sedan några Armstrongryck för att känna på en riktigt, för dagen, fin kropp! Nu gäller det att finslipa till nästa helg då jag vill sopa hem minst 1 guld på MTBO-SM. Allt annat är fiasko i mina ögon, höga mål? Jo jag vet men i fjol fick jag atryk av en bagge och det tar jag inte i år. I morn väntar lågintensivintervaller 10 mins på MTBn och paddling. Förresten jag fick inte så ont i löparknät idag heller, good shit! Hoppas det håller att cykla med. Löpa behöver jag inte göra än på några veckor.

Pics: (slänger upp en bild från mjonssonfoto.se från metsorundan också, totalt tomma ben mit mål)

Inga kommentarer: