6 juni 2012

Skåne program?

Nationaldagen som passerade obemärkt.... Ingen norrman hade knappt koll på våran nationaldag, inget grattis, ingen tårta, inget flaggande och inget gult och blått. Men träning blev det!:)

Ångestpasset 1x1 min. Körde tills knät började göra aningen ont och avbröt. Blev i alla fall 8 st där jag jagade upp pulsen runt 175 i varje intervall. Kändes inte lika piggt i benen idag som igår, känns alltid tyngre på en spinningcykel tycker jag. Sen blev det ut och äta med bror samt en av hans "sambos". En rolig kines som hade lätt till skratt förgyllde våran kväll. Nu hoppas jag på diamantben "nåja" till helgen. Vet ju att jag inte riktigt kan få det på grund av min snebelastning.

Skulle tvätta kläder igår.... någon som vet vad Skåne-program är på en norsk tvättmaskin?:D

/Tobbe

1 kommentar:

Jakob sa...

Skonsamt program?
Lycka till i helgen!