15 oktober 2012

Detta är unikt!

Innan dagens träning hade jag inte tränat sedan i torsdags när vi var ute och sprang i skogen med multisportgänget. Ingen träning på 3 hela dagar alltså, inget som händer sådär jätteofta.

Ikväll var jag ute och sprang en sväng i I2-skogen med Martin, Johan Fryksenius och Peter Gustavsson. Blött om fötterna var det kan jag avslöja men också riktigt skönt att komma ut och springa lite obanad terräng i pannlampans sken. Vi klämde även in lite styrke/spänst-övningar för att krydda höstrusket lite extra.

Det är mycket snack om pannlampor nu när de ljusa timmarna minskar i samma takt som Greklands positiva framtidsutsikter. Tobbe har inför höstmörkret kittat up sig med en lampa från Australiensiska Ay Up. Själv springer och cyklar jag med en Silva X-Trail vilket jag tycker funkar jättebra även i högre farter.

Det händer mycket bakom kulisserna såhär års för att setupen ska vara ännu lite vassare inför nästa säsong. Det mesta av det får vänta ett tag till innan vi kan avslöja våra planer men en sak är säker. Göran har vaknat till liv igen och vi ser fram emot att ha tillbaka The Mean Machine i laget till nästa år :)

Stay tuned!

//Olof

Inga kommentarer: