3 februari 2009

Dubbel lycka minus ett

Beställde som tidigare nämnt ett objektiv igår. Det här:


Det var en lycka. En annan var att jag pratade med bror och han berättade helt oväntat och chockande att han seriöst skulle åka med oss ner. Då blev det till att börja planera för honom med så ikväll blir det resesnack.

Minus en: Jag sov för jävla dåligt och hostade hela natten. Vaknade och kände:
- Nej fan nu har jag insjuknat.
Insåg snabbt att pallra sig till skolan och matte inte längre var lika aktuellt. Vad är viktigast liksom skola aka skidresa?! ehhh dah, skidresa alla gånger.

Har sedan dess varit sängliggande med mac:en och fixat och trixat samt fördruckit mig på vatten. 3 dygn till måste jag hålla alla onda bakterier borta. Skulle behöva vodoo och en häxa för att hålla allt borta.

Inga kommentarer: