15 februari 2008

Sjukligt och soligt

Det är helt sjukt vilket fint väder de har här nere lika sjukt som jag har varit sjuk. Feber och utochinvädade inälvshosta i 3 dagar har nu gått över till vanlig förkyling.

Den klarblåa himlen har visat sig i över 1 ½ vecka nu och vi börjar faktiskt tröttna på detta fina väder. Vi är ju här för att åka stora berg och pow pow snö. Men torkan ska fortsätta hålla i sig. Kanske lika bra, då mitt knä mår lite dåligt av de 5 långa dagarna jag åkte alpint.

Snart kommer nästan hela familjen ner och hälsar på, ska bli väldigt trevligt att få träffa dem igen. Önskar att mina 4 småkusiner kunde komma ner också. Jag skulle gärna vilja träffa och se min nyfödde kusin.

Jag hälsar genom min blogg till Ola och Mia. Och vill gratulera till ännu en fin liten guldgosse.
Jag har fått tag i erat telefonummer så jag ringer snart och vill tala med mina nya lilla kusin =)

Inga kommentarer: